Orospu Transito bir Orospu Kooperatifi kurmak istiyor.Esteban orospu ile Sex yapıyor. Clara'nin anne ve babası ölüyor



dehlemek. Hiç işitmedin mi bunu? Ayağını denk al. Senin kiracı köylüler kooperatif kurarlarsa işin bitti demektir. Bana gereken şey bir orospular kooperatifi. Ya da orospularla oğlanlar, daha geniş kapsamlı olsun diye. Her şey ortada olur, para da İş de. Pat­ ron' a ne ihtiyacımız kalır o zaman?" Bunca zamandır o uysal mavi ipek denizin üstünde yelken aça aça neredeyse unutmuş olduğum bir şiddet ve yırtıcılıkla seviştik. O yastık ve çarşaf kargaşası içinde, capcanlı arzu düğümüyle kıs­ kıvrak bağlanmış, birbirimizin içine ölesiye kenetlenmiş durumda gene yirmi yaşıma dönmüş gibiydim ve üstüne binince dağılıp git­ meyen bu atak, esmer kadını kollarımda tuttuğum için mutluy­ dum. İnce eleyip sık dokumadan binip sürebileceğiniz güçlü bir kısraktı. Onun yanında insana elleri çok iri, sesi çok haşin, ayakla­ rı koskocaman, sakalı çok sert gelmiyordu. Bizim gibi biriydi o da; kulağına sıraladığınız ayıp sözleri kaldırabilirdi, iltifatlarla yumuşa­ tılmaya, yalvarışlarla avutulmaya gereksinimi yoktu. Sonradan, mutlu ve uykulu, bir süre yanında yattım, kalçalarının sımsıkı kıv­ rımıyla yılanının ürpertilerini hayranlıkla seyrettim. Eline bir bahşiş vererek, "Gene görüşeceğiz, Transito," de­ dim. O yılanına son bir kuyruk sallatarak, "Ben de öyle demiş­ tim, patron, unuttunuz mu?" dedi. İşin doğrusu şu ki onu bir daha görmeye hiç niyetim yoktu. Hatta onu temelli unutmak niyetindeydim. Transito Soto çok sonradan, hayatımda onca önemli bir rol oynamasa bu olayı hiç anlatmazdım, çünkü, önceden de söyle­ dim ya, ben orospulara düşkün bir adam değilim. Gel gör ki o araya girip de bizleri ve dolayısıyla anılarımızı kurtarmamış olsa bu öykü hiçbir zaman yazılamayacaktı. * * * Birkaç gün sonra, Dr. Cuevas, Clara'nın karnını yeniden aç­ manın hazırlıklarına dalmışken Severo ile Nfvea del Valle öldü­ ler ve arkalarında sayısız evlatla kırk yedi tane torun bıraktılar. Ölümlerini Clara herkesten önce, düşünde öğrendi, ama Feru­ la' dan başka kimseye söylemedi. Ferula da, gebeliğin sinirleri za­ yıflattığı için sık sık korkulu düş yarattığını söyleyerek onu ya126" (Isabel Allende – Ruhlar Evi)

Türkçe,İsabel Allende,Ruhlar Evi, bayramcigerli.blogspot.com,
Roman ve Hikayeler,Bayram Cigerli,

Yorum Gönder

0 Yorumlar