Trende Ölen Cocuk ve bir annenin feryatlari

"İkinci gözü de aniden açıldı ve beni gördü; bundan şüphem yoktu. Tam çömelmiş, ruhu çözmüş, şişkin kollarıma almıştım. Kısa süre içinde ısınmıştı ama çocuğun ruhunu kucağıma ilk aldığımda yumuşak ve soğuktu; dondurma gibi. Kollarımda erimeye başlamıştı. Sonra tamamen ısınmıştı. İyileşiyordu. Liesel Meminger için hareketin katılığı ve bir düşünce seli söz konusuydu. Es stimmt nicht. Bu gerçek değil. Bu gerçek değil. Ve titriyordu. Neden hep titrerler? Evet, biliyorum, biliyorum, sanırım bunun içgüdülerle ilgisi var. Gerçeğin akışını durdurmak için. O anda kalbi kaygan ve sıcaktı; çok ama çok hızlı atıyordu. Aptallık ederek orada kalıp izledim. Sonra annesi. O da aynı huzursuz titreyişle uyandı. Hayal edemiyorsanız, huzursuz edici sessizliği düşünün. Umutsuzluğun içinde süzülen parçalan ve zerreleri hayal edin. Ve bir trende boğulduğunuzu. Kar sürekli yağıyordu ve Münih treni hatalı ray çalışması yüzünden durmak zorunda kalmıştı. Bir kadın ağlıyor, uyuyan bir kız çocuğu yanında duruyordu. Annesi paniğe kapılarak kapıyı açtı. Kucağında küçük oğlunun cesediyle trenden karlara indi. Kız onu takip etmekten başka ne yapabilirdi ki? Bildiğiniz gibi, iki kondüktör de trenden indi. Ne yapacaklarını tartışıyorlardı. Durum en hafif tanımıyla sevimsizdi. Sonunda üçünün de bir sonraki kasabaya götürülüp sorunlarını çözmeleri için orada bırakılmalarına karar verildi." (Hırsızı Kitap – Markus Zusak)

Super Cool Man, Super Sexy Man, Muscle Model, Gay Story,YouTube,Videos,
 bayramcigerli.blogspot.com,

Yorum Gönder

0 Yorumlar