Coşkun Sabah , Nihayet adlı albümünde kimlere seslenmiştir ?

Coşkun Sabah , Nihayet adlı albümünde kimlere seslenmiştir ?
Ah Coşkun Sabah ah !... Yaktın beni şarkılarınla , itfaiye gelse ne yazar ? !
İşin şakası bir yana Nihayet adlı albüm 2014 yılı albümleri arasında yükselen bir trende sahip .
Aşığım sana / Doyamıyorum / Ne de güzelsin / Bakamıyorum /…kıyamıyorum / Bu ne büyük aşk / Anlamıyorum … Gel de efkarlanma !...
Bir ud taksimi var ki sormayın … Tiz seslerden pes seslere udunu konuşturuyor Coşkun Sabah .
“ Sana ben kurban olaydım / Sarılıp bir koklasaydım / Hasrete inat olsun / Bir ömür senle kalaydım …” sözleri derin derin düşündürüyor .
Aşığım sana adlı şarkı hızlı versiyonuyla söylenmiş .  “ Sana ben kurban olaydım “ adlı şarkıda yine döktürüyor : “ Bu sevgi aşk sevgisi / Bu sevgi yar sevgisi / … evlada olan kutsal bir sevgi …” .
“ Gönlümden sevgini / Kalbimden aşkını / Silemezler geçen yıllar / Benim sende gözüm var …”  sözleri “ Benim aşkım kırmızı “ adlı şarkıya ait .
Coşkun Sabah , bu albümde “ Bir sevgilinin sevgisi şelale gibi / … Benim duyduğum sevgi işte o kadardır ( ? ) …” derken sevdiği için canını veren bir aşığı canlandırıyor kendisi .

“ Gidemezsin beni bırakıp / Olamazsın sen aşksız / Daha çok yapacaklarımız var / Nereye vefasız “ sözleri de sevgiliden vazgeçememeyi anlatıyor . 

Yorum Gönder

0 Yorumlar