Soruid=05 | Türkçe Paragraf Soruları-5 | Türkçe Paragrafta Yapı Soruları



Soruid=05 | Türkçe Paragraf Soruları-5 | Türkçe Paragrafta Yapı Soruları Web Site Sahibi Ol Herşey Dahil 190 tl Bize Katıl YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr Kanallarımıza Katıl Türkçe Video Çözümlü Paragraf Soruları
Soruid=05
Klasik öyküyü çok seviyordum. Bu biçimi, özellikle ilk kitabım için, bilinçli olarak seçtim. Bu tür kitapları ilk okuyuşumda, beğendiğim cümlelerin altını çizer, sonra onları bir deftere yazar ve tekrar tekrar okurdum; bundan çok zevk alırdım. Sonra bir gün Kunt Hamsun'un Açlık adlı yapıtını okudum. Altı çizilecek tek satır bile bulamadım. Oysa kitabı çok beğenmiştim; beğenmek de ne kelime, çarpmıştı kitap beni. "Nerede bunun altı çizilecek satırları?" diye düşündüm. Aynış şeyi , sevdiğim öteki yazarların yapıtlarında da gördüm. .... Şimdi niyetim, altı çizilecek tek satırı bile olmayan bir kitap yazmak.

Bu parçada boş bırakılan yere düşüncenin akışına göre aşağıdakilerden hangisi getirilebilir?

A-) Demek ki ben, kimsenin başaramadığını başarmıştım.
B-) Artık okurken kitabın sonuna kadar dikkatimi canlı tutuyordum.
C-) Sanatta ulaşmak istediğim özgünlüğü yakalayamadığımı o zman fark ettim.
D-) Sonunda, özlü sözlerden çok, yalın anlatıma değer verilmesi gerektiğini anladım.
E-) Söylenenelerin tersine, çağa ayak uyduramamıştım.
CEVAP İÇİN: Aşağıdaki Butona Basın Lütfen...
Cevap: D

Web Sitemizin Ayakta Kalması İçin Lütfen Her Ziyaretinizde Bir Reklama Tıklayınız...


Kategoriler:
Paragrafta Yapı, Ales Paragraf, Bankacılık Paragraf, DGS Paragraf, Kaymakamlık Paragraf, Kpss Paragraf, Kurum Sınavları Paragraf, Liseye Hazırlık Paragraf, Üniversiteye Hazırlık Paragraf,
Açıklama Seo:
Soruid=05 | Türkçe Paragraf Soruları-5 | Türkçe Paragrafta Yapı Soruları soruid-5-turkce-paragraf-sorulari-5-turkce-paragrafta-yapi-sorulari

Yorum Gönder

0 Yorumlar