Soruid=113 | Türkçe Paragraf Soruları-90 | Türkçe Düşünceyi Geliştirme Yolları Paragraf Soruları



Soruid=113 | Türkçe Paragraf Soruları-90 | Türkçe Düşünceyi Geliştirme Yolları Paragraf Soruları Web Site Sahibi Ol Herşey Dahil 190 tl Bize Katıl YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr Kanallarımıza Katıl Türkçe Video Çözümlü Paragraf Soruları
soruid=113
Yüzümü usulca göğe yasladım. Gözlerimde kanat çırpıyor martılar. Bulut bulut parçalanmış gökyüzünü seyrediyorum. Bulutlar mı üstümüze koşuyor, yoksa ben mi bulutların altındayılm, bir türlü kestiremiyorum. Saklambaç oynarcasına bir görünüp bir kaybolan güneş de alıp götürüyor beni düş dünyamın derinliklerine

Bu parçanın anlatımında aşağıdakilerden hangisi yoktur ?

A-) Sözcükleri gerçek anlamlarının dışında kullanma
B-) Karşılaştırmalar yapma
C-) Benzetmeye başvurma
D-) Betimleyici öğelerden yararlanma
E-) Anlatıcının duygusal etkilenmesini yansıtma
CEVAP İÇİN: Aşağıdaki Butona Basın Lütfen...
Cevap: B

Web Sitemizin Ayakta Kalması İçin Lütfen Her Ziyaretinizde Bir Reklama Tıklayınız...


Kategoriler:
Düşünceyi Geliştirme Yolları, Ales Paragraf, Bankacılık Paragraf, DGS Paragraf, Kaymakamlık Paragraf, Kpss Paragraf, Kurum Sınavları Paragraf, Liseye Hazırlık Paragraf, Üniversiteye Hazırlık Paragraf,
Açıklama Seo:
Soruid=113 | Türkçe Paragraf Soruları-90 | Türkçe Düşünceyi Geliştirme Yolları Paragraf Soruları

Yorum Gönder

0 Yorumlar