Hiç kimse kimseden üstün degildir

"Dreamer, bir hurda yığınını andıran düşüncelerimi okumuş olmalı ki, bana, "Hiç kimse kimseden üstün değildir!" dedi. "Başkalarına üstün gelmek fikri, bir yanılsamadır... Kavgacı, yağmacı... kaybetmeye mahkûm geçmişteki insanlığın boş bir inanışından başka bir şey değildir." Sözlerini kesercesine sonlandırması, bana rahat bir nefes alabileceğim hissini vermişti ki, bu duraksamanın birazdan, "Sen, ölmekte olan bu türü simgeliyorsun, daha gelişmiş bir varlığa yer açan bir tür," diyen sözleriyle üzerime indireceği daha güçlü bir darbe için elindeki çekici havaya kaldırırken geçirdiği sessizlik süreci olduğunu anladım. Sözleri hurda ve döküntü katmanlarının arasından bir tünel açıyordu. Doğmak için var gücüyle içimden çıkmaya çalışan bir varlığın kasılmalarını hissediyor ve bunu başaramayacağımdan korkuyordum. Derken evren, kaskatı halden yumuşak bir hamur kıvamına, ondan da eriyerek tamamen sıvı hale geçti. Şimdi derin sularda yüzüyordum." (Danna Stefano E – Tanrılar Okulu)

Stefano E. D'Anna, Tanrılar Okulu,Kitap Oku, Tanrılar, Mitoloji,
 bayramcigerli.blogspot.com,
Bayram Cigerli,

Yorum Gönder

0 Yorumlar