Hiç kimse ya da hiçbir şey seni bağımlı olmaya zorlayamaz onu ancak sen yaparsin

"Çalışmak esarettir Gücümü zorla topladım ve sordum. "Siz kimsiniz?" "Ben Dreamer 'ım," dedi. "Ben düşleyenim ve sen de düşlenen. Kendinle olan o bir anlık samimiyetin yüzünden bana geldin." Odaya bir su damlası gibi düşen sessizlik halkaları sonsuzluğa yayıldı. Sesi bir hışırtıya dönüştü. Kararlı bir ifadeyle, "Ben özgürlüğüm!" dedi. "Artık beni tanıdın; bundan böyle 'değersiz' bir yaşam sürdüremeyeceksin." O'nun şu sözleri o andan itibaren sonsuza dek hafızama kazınmış olarak kalacaktı: "Bağımlı olmak, istem dışı bile olsa, her zaman kişisel bir seçimdir. Hiç kimse veya hiçbir şey, seni bağımlı olmaya zorlayamaz; bunu ancak sen yaparsın."" (Danna Stefano E – Tanrılar Okulu)

Stefano E. D'Anna, Tanrılar Okulu,Kitap Oku, Tanrılar, Mitoloji,
 bayramcigerli.blogspot.com,
Bayram Cigerli,

Yorum Gönder

0 Yorumlar