Deniz Perisi kadar güzel nişanlımin cesedini gördüm



"Hiç yemek molası vermeden, susadığımı bile ayrımsamadan otuz saati aşkın yol aldım ve del Valle'lere cenaze töreninden ön­ ce ulaşmayı başardım. Dediklerine göre geldiğimde toza batmış, tıraşını uzamış, susamış durumda, şapkasız, leş gibi pis ve son de­ rece öfkeliymişim, bağırarak sevgilimi İstiyormuşum, karımı. O sırada sıska bir çocuk olan Clara, avluya girdiğimde beni karşıla­ maya geldi, elimden tuttu, sessizce yemek odasına çekti beni. Ro­ sa oradaydı, beyaz tabutunun beyaz ipek astarının kıvrımları ara­ sında. Ölümünden üç gün sonra hala taptaze ve anımsadığımdan yüzlerce kat daha güzel. Çünkü ölüm Rosa'yı eskiden beri gizli­ ce olduğu şeye, bir deniz perisine dönüştürmüştü." (Isabel Allende – Ruhlar Evi)

Türkçe,İsabel Allende,Ruhlar Evi, bayramcigerli.blogspot.com,
Roman ve Hikayeler,Bayram Cigerli,

Yorum Gönder

0 Yorumlar