Soruid=65 | Türkçe Paragraf Soruları-42 | Türkçe Anlatım İlkeleri - Anlatım Özellikleri Soruları



Soruid=65 | Türkçe Paragraf Soruları-42 | Türkçe Anlatım İlkeleri - Anlatım Özellikleri Soruları Web Site Sahibi Ol Herşey Dahil 190 tl Bize Katıl YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr Kanallarımıza Katıl Türkçe Video Çözümlü Paragraf Soruları
soruid=65
Sözü uzatmak, büyütmek, dallandırmak, gereksiz kelimelerle doldurmak yoktur onda. Ne diyecekse, en açık, en doğru biçimde söyler. Ama bu sözler bir araya geldi mi bir derinlik, bir anlam çoğalması, üzerinde uzun uzun drumak, incelemek, düşünmek gerekliliği yaratır.

Bu paragrafı geliştiren ve sürdüren bir yazı için aşağıdakilerden hangisi en uygun başlık olur ?

A-) Özlü Anlatım
B-) Kısa Yazmanın Yararları
C-) Düşüncede Açıklık
D-) Yalınlığa Giden Yol
E-) Anlam Bütünlüğü
CEVAP İÇİN: Aşağıdaki Butona Basın Lütfen...
Cevap: A

Web Sitemizin Ayakta Kalması İçin Lütfen Her Ziyaretinizde Bir Reklama Tıklayınız...


Kategoriler:
Anlatım İlkeleri, Ales Paragraf, Bankacılık Paragraf, DGS Paragraf, Kaymakamlık Paragraf, Kpss Paragraf, Kurum Sınavları Paragraf, Liseye Hazırlık Paragraf, Üniversiteye Hazırlık Paragraf,
Açıklama Seo:
Soruid=65 | Türkçe Paragraf Soruları-42 | Türkçe Anlatım İlkeleri - Anlatım Özellikleri Soruları

Yorum Gönder

0 Yorumlar