Soruid=72 | Türkçe Paragraf Soruları-49 | Türkçe Anlatım İlkeleri - Anlatım Özellikleri Soruları



Soruid=72 | Türkçe Paragraf Soruları-49 | Türkçe Anlatım İlkeleri - Anlatım Özellikleri Soruları Web Site Sahibi Ol Herşey Dahil 190 tl Bize Katıl YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr Kanallarımıza Katıl Türkçe Video Çözümlü Paragraf Soruları
soruid=72
Sezai Karakoç, II. Yeni şiirinin en iyi şairlerinden biridir. Onun şiirlerini, bir kez okumakla asla anlayamazsınız ya da anladığınız şey, kesinlikle asıl anlatılmak istenen değildir. Sezai Karakoç'u anlamak için derin bir şiir bilgisine sahip olup onun hayatını yakından tanımak gerekir. Aksi halde onun şiirlerinin anlam boyutuna bir adım dahi yaklaşamazsınız.

Bu parçaya göre, Sezai Karakoç'un anlatımında bulunan özellik aşağıdakilerden hangisidir ?

A-) Duruluk
B-) Açıklık
C-) Akıcılık
D-) Yoğunluk
E-) Sadelik
CEVAP İÇİN: Aşağıdaki Butona Basın Lütfen...
Cevap: D

Web Sitemizin Ayakta Kalması İçin Lütfen Her Ziyaretinizde Bir Reklama Tıklayınız...


Kategoriler:
Anlatım İlkeleri, Ales Paragraf, Bankacılık Paragraf, DGS Paragraf, Kaymakamlık Paragraf, Kpss Paragraf, Kurum Sınavları Paragraf, Liseye Hazırlık Paragraf, Üniversiteye Hazırlık Paragraf,
Açıklama Seo:
Soruid=72 | Türkçe Paragraf Soruları-49 | Türkçe Anlatım İlkeleri - Anlatım Özellikleri Soruları

Yorum Gönder

0 Yorumlar