Soruid=74 | Türkçe Paragraf Soruları-51 | Türkçe Anlatım İlkeleri - Anlatım Özellikleri Soruları



Soruid=74 | Türkçe Paragraf Soruları-51 | Türkçe Anlatım İlkeleri - Anlatım Özellikleri Soruları Web Site Sahibi Ol Herşey Dahil 190 tl Bize Katıl YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr Kanallarımıza Katıl Türkçe Video Çözümlü Paragraf Soruları
soruid=74
Aksal'ın denemeleri edebiyatımızın - daha geniş bir ifadeyle sanatımızın - birçok sorununa ışık tutuyor. Tartışma kapılarını açıyor. Süsüsz ve boyasız bir dilin deneme türündeki ustalığı sergileniyor Aksal'ın yapıtlarında

Bu parçada Aksal'ın anlatımının hangi özelliği vurgulanmaktadır ?

A-) Açıklık
B-) Sadelik
C-) Yalınlık
D-) Doğallık
E-) Özgünlük
CEVAP İÇİN: Aşağıdaki Butona Basın Lütfen...
Cevap: C

Web Sitemizin Ayakta Kalması İçin Lütfen Her Ziyaretinizde Bir Reklama Tıklayınız...


Kategoriler:
Anlatım İlkeleri, Ales Paragraf, Bankacılık Paragraf, DGS Paragraf, Kaymakamlık Paragraf, Kpss Paragraf, Kurum Sınavları Paragraf, Liseye Hazırlık Paragraf, Üniversiteye Hazırlık Paragraf,
Açıklama Seo:
Soruid=74 | Türkçe Paragraf Soruları-51 | Türkçe Anlatım İlkeleri - Anlatım Özellikleri Soruları

Yorum Gönder

0 Yorumlar