Cinsel Tacize uğrayan genç kız anlatıyor

Yılbaşı akşamı arkadaşlarımla birlikte yemeğe gitmiştik. Saat 23:00 sularında eve gitmek için arkadaşlarımdan ayrıldım. 

Otobüs durağına doğru giderken iğrenç 

konuşmalarla irkildim. Bir grup erkek, ‘Ağza alınmayacak küfürler, ’ ederek, birbirleriyle şakalaşarak ve sırıtarak üzerime doğru geliyorlardı. Aceleyle bir taksiye binip oradan uzaklaştım. Yanımda taksiye yetecek kadar param da yoktu. Taksiyi bekletip, ailemden para alarak taksi parasını ödedim. 

Aileme de yaşadıklarımı anlatamadım. Ama sabaha kadar üzüntümden de uyuyamadım. En çok da bana bunu yapanların yanına kalmasına içerliyorum.” diyerek yaşadığı üzücü olayı anlattı. 

Ben de, “Olayın yaşandığı çevrede mobesa kameraları varsa tacizcilerin kim olduğunun belirlenebileceğini ve bunun için öncelikle şikayette bulunması gerektiğini, ” söyledim. 


Yazılar,Bayram Cigerli,
 bayramcigerli.blogspot.com,
Cengiz Hortoğlu,
Havadan Sudan,
İlginç Olaylar,
Taciz,Cinsel Taciz,

Yorum Gönder

0 Yorumlar