Yağmurlu havada araba sürmek hele kafan güzel ise

"Aynı bedende iki kişiydik. Siyam ikizi, kentaur, erselik benzeri., adına ne derseniz deyin, ikiyüzlü bir varlık gibi, sonsuza dek incelikten uzak, berbat bir yaşama mahkûm edilme düşüncesi ayaklanmın yere basmasını sağladı. Hava kararmıştı. O sırada yanlış bir yola girdiğimi fark ettim. Gitgide daha da izbeleşen ve pisleşen, sokak lambalannm belli belirsiz aydınlattığı ıssız yollardan oluşan bir labirente doğru ilerlemekteydik. Aramızda giderek azalan sözcükler bütünüyle kesildi ve arabaya ağır, soğuk bir sessizlik çöktü. Şiddetli sağanak altında, arabayı bir insanın yürüyüş hızıyla sürerken, ardımızda bizi izleyen bir arabanın farlannı fark ettiğimde, bir anlığına gözüme bir üst geçidin kolonlarının ardından bizi gözetleyen bazı gölgeler ilişti. Dönüp arkadaşıma baktığımda donakalmıştım. Korkudan bembeyaz kesilmiş, tir tir titriyordu. Gaza bastım. Yüreğim, göğsümü delip çıkacakmışçasına kuvvetle çarpıyordu. İçgüdüsel olarak önüme çıkan ilk yola saptım. İçinde ateş yaktıklan bir varilin başında toplanmış bir grup sokak serserisine çarpmaktan, keskin bir dönüş yaparak, son anda kurtuldum. Etraftaki binalann gölgeleri sanki bizi yutmaya çalışan korkunç canavarlara ağızlanna benziyordu. Bir" (Danna Stefano E – Tanrılar Okulu)

Stefano E. D'Anna, Tanrılar Okulu,Kitap Oku, Tanrılar, Mitoloji,
 bayramcigerli.blogspot.com,
Bayram Cigerli,

Yorum Gönder

0 Yorumlar