Geleceği şimdiki an belirler



""Gelecek de, tıpkı geçmiş gibi gözlerinin önüne serilidir, ama sen henüz bunu göremezsin," dedi. Bana, geçmiş ve geleceğin -bu aniçine sıkıştırıldığı 'dikey zaman' ve 'zaman-beden' kavramlarından söz etti. Bu 'zamandan bağımsız' zamana girişi sağlayan ana kapının, içinde bulunduğumuz an olduğunu söyledi. İşin sırrı hiçbir zaman dikkatinin dağılmaması ve 'an'dan hiçbir zaman uzaklaşma riskine girmemekti. 'Zaman-Beden'e erişmek demek, geçmişi değiştirebilmek ve yepyeni bir kader yaratabilmek demekti. Karşı konulamaz bir heyecan dalgasına kapılmıştım. Dreamer'ın beni yapmaya zorladığı şey buydu. Bu serüvenin bir an önce başlamasını istedim. Ölesiye istedim...Dreamer'ın bu heyecan dalgasının daha fazla yükselmesine fırsat vermeyen, "Ancak, senin gibilerin kendilerini yüreklerinde bağışlamaları olanaksızdır!" diyen acımasız sözleri karşısında içimdeki heyecan da uçup gitti. Ses tonu, herhangi bir suçlama yapmaktan" (Danna Stefano E – Tanrılar Okulu)

Stefano E. D'Anna, Tanrılar Okulu,Kitap Oku, Tanrılar, Mitoloji,
 bayramcigerli.blogspot.com,
Bayram Cigerli

Yorum Gönder

0 Yorumlar