Clara artık Estebani yatağına almak istemiyor.Gunduzleri azarla geceleri sevişmek Sex yapmak işte böyle olmaz,Ben artık tensel zevklerden hoşlanmıyorum



alırdı. Ba§ka konularda da aramızda anlaşmazlıklar çıkardı her­ halde. Doğruyu isterseniz hemen hemen hiçbir konuda anla§a­ mazdık ki. Bütün bunların suçunun benim huysuzluğumda oldu­ ğunu sanmıyorum, çünkü iyi bir kocaydım, bekarlığımdaki şeh­ vet dü§künü davranı§larımla ili§kim kalmamı§tı. Benim için tek kadın Clara'ydı. Hala da öyle. Günün birinde Clara yatak odasının kapısına kilit taktırdı, ondan sonra da bir daha yatağına almadı beni. Ancak zor kullan­ dığım zaman, beni geri çevirmenin evliliği bitirmek anlamına ge­ leceği zamanlarda bana boyun eğiyordu. İlkin onun, hani kadın­ ların arasıra tutuldukları §U gizemli rahatsızlıklardan birine yaka­ landığını ya da menopoza girdiğini sandım, ama haftalarca sürdü­ ğünü görünce oturup konu§mamızın gerektiğine karar verdim. Clara serinkanlılıkla bana evliliğimizin kötüye gittiğini ve kendi­ sinin tensel zevklere kar§ı duyduğu doğal eğilimi yitirmݧ oldu­ ğunu bildirdi. Birbirimize söyleyecek bir §eyimiz olmadığına gö­ re anık yatağımızı da payla§�ayacağımız sonucuna varını§; bü­ tün gün ona ate§ püskürdükten sonra geceleyin sevݧmek isteyişi­ me §a§ırmış gibiydi. Bu konuda kadınlarla erkeklerin çok farklı olduklarını, kötü huylarıma kar§ın ona tapındığımı anlatmaya çalı§tımsa da para etmedi. O sırada geçirdiğim kazaya ve onun benden çok daha genç olmasına kar§ın ben ondan daha sağlıklıy­ dım. Y a§ım ilerledikçe zayıflamı§tım, üstümde bir dirhem bile yağ yoktu. Genç bir erkek kadar güçlü ve gürbüzdüm. Sabahtan ak§ama at sırtında dola§abilir, nerede olsa yatıp uyur, canım ne İsterse yiyebilirdim, karaciğerim, böbreğim ya da herkesin her an dilinde gezen herhangi bir organ konusunda kaygıya kapılma­ dan. İtiraf etmem gerek, kemiklerim sızlıyordu. Ayaz, rutubetli gecelerde depremde ezilen kemiklerimin sızısı öyle dayanılmaz 'oluyordu ki çığlıklarım duyulmasın diye yastığımı dişlemek zo­ runda kalıyordum. Dayanamaz olduğum zaman bolca brendiyle iki aspirin yutuyordum, ama bu da para etmiyordu. İşin tuhaf yanı şuydu ki zamanla seks yönünden daha zor beğenir olmakla birlikte hala gençliğimdeki gibi kolayca tahrik olabiliyordum. Kadınlara bakmaktan zevk alıyordum, hala da alırım. Estetik, neredeyse ruhsal bir beğenidir bu. İçimde sahici şehvet uyandı­ ran tek kadın Clara'ydı, çünkü birlikte geçirdiğimiz yıllar bo­ yunca birbirimizi ezbere öğrenmiştik, birbirimizin eksiksiz coğ1 86" (Isabel Allende – Ruhlar Evi)

Türkçe,İsabel Allende,Ruhlar Evi, bayramcigerli.blogspot.com,
Roman ve Hikayeler,Bayram Cigerli,

Yorum Gönder

0 Yorumlar