Hadi öp beni, karın yap beni



yununca, çıkarıp minderin üstüne koydukları elbiseleri yanında ba­ basının elbiseleri yoktu. Odanın tahta pancurları kapalıydı. Pan­ curların kıyı köşesinden, aralık bırakılan oda kapısından sızan ışık­ lada kırılınıştı odanın karanlığı. Uykusunu alamamıştı henüz, dal­ dı uyudu. Gözlerini açtığı zaman yanında, babasının yerine uzanan Cemile'yi gördü. Sıcaklığını duymuştu ilkin. Sıcaklığı ile birlikte odanın havasına karışan Cemile'nin kokusu sağlıklı teninden, saç diplerinden, soluğundan taşıyordu; dağ çiçeklerini hatırlatıyordu. Cemile sokuldu kolları arasına: - Uyandın mı? dedi yavaşça. Yanağını yanağına değdirdi. Ha­ di öp beni, kocam ol benim!.. Daha önceden bildiği, U çana 'da, kızlada samanlıklarda, boy atan mısır tarlalarında oynadığı bir oyundu. Cemile, o güne kadar bu oyunu oynadığı kızların en güzeliydi. Daha önce çokluk, tat al­ madan, sıkılarak aynaınıştı bu oyunu. İçinden gelerek uyanan bü­ tün erkeklik duygularıyla sarıldı Cemile'ye. Birbirlerinin sıcaklığı­ nı duydukça daha sıkı kucaklaştılar, alt alta, üst üste döndüler ya­ takta. - Babamla baban atiarına bindiler, gittiler, dedi Cemile. - Zehra? - Uyuyor, yatağında. Sanldı bir dizi öpücükle dolaştırdı dudaklarını Zülfikar'ın yüzünde: - Sen de öp beni! Daha çok öp. Zülfikar doyamıyordu kızı öpmeye. - Büyüyünce alırsın beni! Karın olurum. Her gece ikimiz bir yatakta yatarız. Hep böyle öpüşürüz! Hadi karıcığım de bana! - Karıcığım! - Öp, öp, öp! Daha çok sık kollarında ... Sonra birden: - Dur biraz, dedi. Entarisini sıyırdı. Göğüslerini açtı. Henüz ceviz büyüklüğün­ deydi göğüsleri:" (Necati Cumalı Viran Dağlar Makedonya)

Türkçe,Necati Cumalı, Viran Dağlar, bayramcigerli.blogspot.com,
Roman ve Hikayeler,Bayram Cigerli, Makedonya,

Yorum Gönder

0 Yorumlar