Transito ,Albayı bulmak için bağlantılarını kullanır, Esteban'a kesik insan parmakları postalanir



!erim de tıkırında yürüyor, yani sana ne İstersen verebilecek du­ rumdayım, yeter ki sen bana torunum Alba'yı bul, manyağın bi­ ri bana daha başka kesik parmaklar ya da kesik kulaklar yollayıp da beni tımarhanelik etmeden ya da kalp sektesine uğratmadan; böyle heyecanlandığım için ·bağışla beni, ellerim titriyor, sinirle­ rim ayakta, ne olduğunu ben de bilemiyorum, postada ufak bir paket, içinde yalnızca üç insan parmağı, tertemiz dibinden kesil­ miş, korkunç bir şaka, aklıma anılar getiriyor ama Alba'yla iliş­ kisi yok bu anıların, torunum daha doğmadıydı o zaman; emi­ nim bir dolu düşmanım vardır, bütün siyaset adamlarının düşma­ nı vardır, bir yerlerde bir manyağın postayla insan parmağı yol­ layarak bana eziyet etmesi de şaşılacak bir şey değil, tam ben Al­ ba tutuklandı diye aklımı oynatmışken aklıma olmayacak şeyler getirmek; ben de eğer bütün kozlarımı tüketmiş, direncimin so­ nuna gelmiş olmayaydım seni bu hikayelerle rahatsız etmezdim, ne olur, Transito, kuzum, şunca yıllık dostluğumuzun hatırı için bana acı da torunum Alba'yı ara bul, yoksa onu ufacık parçalara doğrayıp doğrayıp postalayacaklar bana," diye hıçkırdım. Transito Soto bulunduğu yere, başka niteliklerinin yanısıra borçlarını ödemesini de bildigi için gelmişti. Benim bir zamanlar kendisine ödünç verdiğim elli peso'yu ödemek için erk sahibi er­ keklerin en gizli yönleri konusundaki bilgisini kullanmış olsa ge­ rek. İki gün sonra bana telefon açtı. "Patron, ben Transito Soto. İstediğini yaptım. "" (Isabel Allende – Ruhlar Evi)

Türkçe,İsabel Allende,Ruhlar Evi, bayramcigerli.blogspot.com,
Roman ve Hikayeler,Bayram Cigerli,

Yorum Gönder

0 Yorumlar