Bana oğlum yeter kimseye ihtiyacım yok



"sonuçlarını çabuk gördü. Annesinin yüzü gülmeye başladı yine. Gözlerine ise güz aylarındaki gibi bir ışıltı geldi. Annesinin iyileş­ tiği o günlerde Görce'den gelen teyzesi bir haftadır .kormklarıydı. Bir öğleden sonra bahçeden dönmüş, oturma odalarına gireceği sı­ rada, anne�inin dediklerini duydu, kapının arkasında durup dinle­ di: "Benim Zülfikarım var", diyordu teyzesine, "o ne yaparsa yap­ sın, aklıma bile getirmem. Zülfikarıının sevgisi bana yeter. Zülfi­ karımı sarıp kokladıkça dünyam cennet olur." Odaya girişini, konuşulanları duyduğundan kuşkulanmaya­ cakları kadar geciktirdi. İçeri girince doğru annesine yöneldi, sarıl­ dı, öptü. Teyzesine dönerek güldü: - Ah teyze, dedi, çabuk büyüdüm, çocukluğuma doyamadım. Annerrie sokulmanın tadını yeni yeni anladım. , Bu şakalı sözlerinin güldürdüğünü görünce bir daha sarıldı annesine, bir daha yanaklarını öptü." (Necati Cumalı Viran Dağlar Makedonya)

Türkçe,Necati Cumalı, Viran Dağlar, bayramcigerli.blogspot.com,
Roman ve Hikayeler,Bayram Cigerli, Makedonya,

Yorum Gönder

0 Yorumlar