Sadece günlük yaşamda arkadaşlarım saçmalıyor sanmıştım. Yazarlarda sacmaliyor

"Tabii hâlâ neden tatile ihtiyacım olduğunu sorabilirsiniz. Neden kafamı dağıtmam gerekiyor? Bu da beni bir sonraki konuya getiriyor. Geri kalan insanlar. Hayatta kalanlar. Onlara bakmaya tahammül edemiyorum ama birçok durumda hâlâ başarısız oluyorum. Onları kafamdan atmak için bilinçli olarak renklere odaklanıyorum ama arada bir geride kalanları, anlayış, umutsuzluk ve şaşkınlık bulmacaları arasında dağılıp gidenleri görüyorum. Delinmiş kalpleri, hırpalanmış ciğerleri var. Ve bütün bunlar beni bu gece, bugün ya da saat ve renk her neyse, size anlatmaya çalıştığım konuya getiriyor. Bu, sürekli hayatta kalanlardan birinin hikâyesi; geride kalmak konusunda bir uzman. Aslında diğer birçok şey arasında şunlarla ilgili küçük bir hikâye: bir kız kelimeler bir akordeoncu birkaç fanatik Alman bir Yahudi boksör" (Hırsızı Kitap – Markus Zusak)


Kitap Oku, Read Book, Turkish-Turkce,
 bayramcigerli.blogspot.com, Markus Zusak, Kitap Hırsızı, Saçma Sapan,

Yorum Gönder

0 Yorumlar