Bari bir görseydim evleneceğim kadını, ben aşk acisi çekiyorum bir kafina bağlanmak istemiyorum



Rıza Bey ile Saliha Hanım, Emine'yi görmüş beğenmişlerdi. Teyzesi kararlarını Zülfikar'a açtı. 
Zülfikar: - Kızı uzaktan olsun bir görseydim, dedi sadece. 

Etleri sızlıyordu Manastır'ı hatırladıkça. Acı çekecek kadar özlüyor, arıyordu ayrıldığı kadını. Manastır'a geri dönecek olsa, çok iyi biliyordu ki ağrıyan, sızlayan yerlerini dağlatmaya razı olur, kadının kapısını çalmaya razı olamazdı. İkinci kez pazarlığa oturmak yoktu onun yaradılışında.

 Kadın dediğinden dönecek, ba­rışacak olsalar da bir araya gelmelerinden on beş gün, bir ay sonra, kendine olan bağımlılığının arttığını anladığı gün, daha acımasızca deneyecekti dilediğini yerine getirmeyi. 

Daha büyük acılara, daha beklenmedik sorunlara yol açacaktı yeni ayrilislari belki de ayrilamayacak, yeni bir oyuna gelecekti. Kadın, gebeyim, diyecek, doğurmaya" (Necati Cumalı Viran Dağlar Makedonya)

Türkçe,Necati Cumalı, Viran Dağlar, bayramcigerli.blogspot.com,
Roman ve Hikayeler,Bayram Cigerli, Makedonya,

Yorum Gönder

0 Yorumlar